본문 바로가기

카테고리 없음

Love me tender_Elvis Presley (무비/가사/해석)

https://youtu.be/BeTurYZuY4A

Love me tender, love me sweet

다정하게 사랑하고 달콤하게 사랑해줘요

Never let me go

날 떠나지 말아줘요

You have made my life complete

그대가 나의 삶을 완성시켰죠

And I love you so

그런 당신을 나 사랑해요

Love me tender, love me true

다정하게 사랑하고 진실되게 사랑해줘요

All my dreams fulfilled

내 꿈들은 모두 이뤄졌네요

For my darling I love you

내 사랑 당신을 사랑해요

And I always will

평생을 그럴거예요

Love me tender, love me long

다정하게 사랑하고 오래도록 사랑해줘요

Take me to your heart

날 그대의 마음속에 데려다줘요

For it's there that I belong

나의 종착지인 바로 그곳에서

And we'll never part

우린 평생을 함께할거예요

Love me tender, love me true

다정하게 사랑하고 진실되게 사랑해줘요

All my dreams fulfilled

내 꿈들은 모두 이뤄졌네요

For my darling I love you

내 사랑 당신을 사랑해요

And I always will

평생을 그럴거예요

Love me tender, love me dear

다정하게 사랑해줘요, 사랑스러운 그대

Tell me you are mine

그대도 나의 사람이라고 말해줄래요

I'll be yours, through all the years

나도 그대의 사람이 될게요, 영원히

'Til the end of time

시간이 끝날 때까지

Love me tender, love me true

다정하게 사랑하고 진실되게 사랑해줘요

All my dreams fulfilled

내 꿈들은 모두 이뤄졌네요

For my darling I love you

내 사랑 당신을 사랑해요

And I always will

평생을 그럴거예요