본문 바로가기

카테고리 없음

Will you still love me tomorrow_ Inger Marie (노래/가사/해석)

https://youtu.be/p3y2e_xnsP4



Tonight you're mine completely
You gave your love so sweetly
오늘밤 당신은 완전한 저의 사람이 될 것입니다
당신은 당신의 사랑을 아주 달콤하게 주었지요

Tonight the light of love is in your eyes
But will you love me tomorrow
오늘밤 당신의 눈에서는 사랑의 빛이 보여요
당신은 내일도 저를 사랑하실 건가요

Is this a lasting treasure
Or just a moment's pleasure
이것이 영원한 보물일까요
아니면 잠깐의 즐거움일까요

Can I believe the magic of your sigh
Will you still love me tomorrow
당신 숨결의 마법과도 같은 사랑을 제가 믿어도 될까요
당신은 내일도 저를 여전히 사랑하실 건가요

Tonight with words unspoken
You say that I'm the only one
오늘밤 아무런 말이 없이
당신은 내가 유일한 사람이라고 말하네요.

But will my heart be broken,
baby, when the night meets the morning sun
그러나 나의 마음은 아프겠지요
그대여, 오늘밤이 아침의 태양을 대면하게 될 때

I'd like to know that your love Is a love
I can be sure of
전 당신의 사랑을 알고 싶어요 내가 확신할 수 있는 것인지

So tell me now and I won't ask again
Will you still love me tomorrow
그러니 지금 나에게 말해줘요, 제가 다시 물어보지 않을거에요.
당신은 내일도 저를 사랑하실 건가요