본문 바로가기

카테고리 없음

Billie Holiday_Bluemoon (가사/해석/뮤비)

 

 

 

 

 

Blue moon You saw me standing alone

블루문, 당신은 제가 혼자 서있는 걸 봤죠

 

Without a dream in my heart

마음속 꿈이 없는 나를

 

Without a love of my own

사랑하는 이 없는 나를

 

 

Blue moon, you knew just what I was there for

블루문, 당신은 내가 뭘 위해 서 있는 지 알고 있었죠

 

You heard me saying a prayer for

당신은 내가 기도하는 걸 들었고

 

Someone I really could care for

내가 사랑하는 사람을 원한다는 걸

 

 

And then there suddenly appeared before me

그리고 갑자기 내 앞에 나타났죠

 

The only one my arms will hold

내가 팔에 껴 안을 수 있는 사람이

 

I heard somebody whisper "please adore me"

그리고 전 "절 사랑해주세요"라고 속삭이는 걸 들었죠

 

And when I looked, the moon had turned to gold!

그리고 난 달이 황금빛으로 변하는 걸 보았어요

 

 

Blue moon!

푸른달이여!

 

Now I'm no longer alone

 전 더 이상 외톨이가 아니에요

 

Without a dream in my heart

마음속 꿈이 없는 것도 아니고

 

Without a love of my own

사랑하는 이가 없는 것도 아니에요

 

 

And then there suddenly appeared before me

그리고 갑자기 내 앞에 나타났죠

 

The only one my arms will ever hold

내가 팔에 껴 안을 수 있는 사람이

 

I heard somebody whisper " please adore me"

그리고 전 "절 사랑해주세요"라고 속삭이는 걸 들었어요.

 

And when I looked, the moon had turned to gold!

그리고 난 달이 황금빛으로 변하는 걸 보았어요

 

 

 

Blue moon!

푸른 달이여!

 

Now I'm no longer alone

전 더 이상 외톨이가 아니에요

 

Without a dream in my heart

마음 속 꿈이 없는 것도 아니고

 

Without a love of my own

사랑하는 이가 없는 것도 아니에요

 

 

 

Blue moon!

푸른 달이여!

 

Now I'm no longer alone

전 더 이상 외톨이가 아니에요

 

Without a dream in my heart

마음 속 꿈이 없는 것도 아니고

 

Without a love of my own

사랑하는 이가 없는 것도 아니에요